مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-02سياسي

رسانه ها با انعکاس صحیح اخبار، امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کنند


رسانه ها باید با انعکاس صحیح عملکرد فعالیت های نظام و دولت، امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: رسانه ها باید با انعکاس صحیح عملکرد فعالیت های نظام و دولت، امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

محمدرضا شهاب زاده امروز در نشست رسانه ای، با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری و ضرورت امید آفرینی در جامعه اظهار کرد: نقش خبرنگاران در توسعه کشور، تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه بسیار مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند با شفاف سازی افکار عمومی و در نظر گرفتن منافع شهرستان ضمن جلوگیری از شایعه سازی بخشی از چرخه توسعه منطقه باشند، افزود: متاسفانه در بحث سیل اخیر در آستارا شاهد برخی بد اخلاقی های رسانه ای و پمپاژ ناامیدی در سطح شهرستان بودیم که تلاش های انجام شده در سیل را نادیده گرفته و به نفع رسانه های معاند موج سواری می کردند.

فرماندار آستارا گفت: خبرنگاران می توانند در توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا موثر باشند و ضمن همکاری با مسئولان و جلوگیری از شایعه سازی در انتشار اخبار مستند و توسعه مشارکت اجتماعی نقش مهم و ویژه خود را ایفا کنند.

شهاب زاده با اشاره به اینکه انتشار اقدامات گسترده نظام و دولت با قلم خبرنگاران محقق خواهد شد، افزود: ایجاد امیدبخشی در جامعه رسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با انعکاس صحیح اخبار، امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کنند

رسانه ها با انعکاس صحیح اخبار، امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کنند